كتاب قانون جذب كتاب قانون جذب

یکتا

قانون جذب چگونه زندگي ما را متحول مي كند؟

قانون جذب همه جا هست. تفاوتي ندارد كه در كجا هستيد يا كي هستيد. قانون جذب براي همه مردم جهان يكسان عمل مي كند. اين قانون را به شكل هاي مختلف مي توان تعريف كرد. قانون جذب را قانون احساسات مي توان ناميد. زيرا هر انچه را كه با تمام وجود احساس كنيد را از كائنات دريافت خواهيد كرد. اگر احساس شما خوب يا بد باشد، نتيجه نيز متناسب با آن خوب يا بد خواهد بود.

قانون جذب را همچنين قانون توجه نيز مي توان ناميد. زيرا به هرآنچه توجه كنيد، كائنات مقدار بيشتري از همان موضوع را به شما مي دهد. بين تعريف قبل و تعريف دوم ارتباطي وجود دارد. هنگامي كه شما مدام به يك موضوع توجه ميكنيد، با توجه به موضوعي كه در حال توجه به آن هستيد، نوعي احساس خوب يا بد در درون شما شكل مي گيرد كه سبب مي شود با توجه به احساساتتان، از كائنات اتفاقاتي خوب يا بد دريافت كنيد.

قانون جذب چگونه كار ميكند؟

فانون جذب با ذهن انسان ارتباط نزديكي دارد. ما با ذهنمان با كل كائنات در ارتباط هستيم. به بياني ديگر ما با ذهنمان با كائنات صحبت ميكنيم. خواسته هايمان را بيان ميكنيم و كائنات نيز بي كم و كاست خواسته هاي ما را اجابت ميكند. هنگامي كه ما به موضوعي فكر ميكنيم يا توجه ميكنيمف ذهن ما فركانس هايي به جهان ارسال ميكند. اين فركانس ها توسط كائنات دريافت مي شوند. حال با توجه به كانون توجه ما و با توجه به ميزان توجه ما به آن موضوع، اتفاقاتي از همان جنس را به ما باز ميگرداند.

قانون باورها

ما مي توانيم به جاي اينكه هر لحظه به خواسته هايمان توجه كنيم تا بيشتر از انها دريافت كنيم، مي توانيم ذهنمان را برنامه ريزي كنيم تا توسط آن برنامه ريزي ذهني، به صورت ناخوداگاه به جذب خواسته هايمان بپردازيم. باورها افكار و اعتقادات ما در مورد جهان هستند. برنامه ريزي هايي كه عموما توسط محيط در ذهن ما شكل ميگيرد اما انسان قدرت آن را دارد كه با تمرين، تكرار و جايگزين كردن باورهاي مناسب، آنها را به باورهاي دلخواه تغيير دهد.

اين به اين معنيست كه ما براي جذب پول بيشتر لازم نيست كه هميشه براي ساعاتي به پول توجه كنيم. بلكه با ساخت باورهايي ثروت افرين در ذهنمان مي توانيم به صورت خداگاه و ناخودآگاه پول و ثروت جذب كنيم.

چگونه با قانون جذب عشق جذب كنيم؟

قانون جذب به ما كمك مي كند هر آنچه ميخواهيم را نا محدود از جهان دريافت كنيم. هيچ محدوديتي وجود ندارد. اگر هم محدوديتي باشد، در ذهن ماست. ما مي توانيم عشق، سلامتي، ثروت، آرامش و شادي نامحدود جذب كنيم. براي جذب عشق به صورت همزمان هم بايد باورهاي مناسب براي جذب عشق در ذهن ايجاد كنيم و هم به عشق موجود در جهان بيشتر توجه كنيم. نمونه اي از باورهاي محدود كننده براي جذب عشق عبارتند از:

·        زن ها يا مردها همه مثل هم هستند

·        مردها همه خيانتكارند

·        زن ها همه پول پرست يا آهن پرست هستند

·        مردها مسئوليت پذير نيستند

·        خانم ها همش به فكر خريد كردن و پول حروم كردن هستند

·        در اين دوره زمونه آدم وفادار و صادق پيدا نميشه

رشد اين باورها در ذهن سبب مي شود شما وقتي در موقعيت جذب يك فرد مناسب قرار گرفتيد، ذهن شما شروع به پس زدن آن فرد و وادار كردن شخص به اتخاذ تصميمات نامناسب كند. كه البته اين تصميمات با باورهاي فرد هماهنگي كامل دارند. اما اگر فرد خواهان برقراري ارتباط با افرادي از جنس مخالف است، بايد تلاش كند ذهن خود را از اين باورهاي نامناسب پاك كند.

شما بايد اين باور را در ذهن ايجاد كنيد كه در جهان ميلياردها نفر زندگي ميكنند و جهان پر است از انسان هاي خوب، انسان هاي صادق، انسان هاي وفادار كه با ورود آنها به زندگي شما، عشق واقعي را تجربه خواهيد كرد. به شما احساس ارزشمندي و آرامش مي دهند. با رشد اينگونه باورها در ذهنتا، شما كم كم در مدار جذب انسان هاي خوب قرار ميگيريد و اگر بتوانيد چنين باورهايي را در ذهنتان ايجاد كنيد، به راحتي مي توانيد به جذب عشق بپردازيد.

چگونه با قانون جذب پول جذب كنيم؟

جذب هر چيزي توسط قانون جذب يكسان است. شما تنها بايد باورهاي مناسب با آن موضوع را در ذهن ايجاد كنيد تا در مدار آن قرار بگيريد. زماني هم كه در مدار ثروت، عشق يا هر چيز دلخواهتان قرار گرفتيد، فرصت ها را خواهيد ديد. با مشاهده فرصت ها مي توانيد به راحتي از آنها استفاده كرده و به آنچه مي خواهيد برسيد. باورهاي متناسب براي جذب ثروت عبارتند از:

·        اينكه به فراواني در جهان اعتقاد داشته باشيد

·        احساس لياقت براي داشتن ثروت را در خود پرورش دهيد

·        باور كنيد كه تنها خود شما هستيد كه مي توانيد سرنوشت خودتان را رقم بزنيد و ثروتمند بودن و فقير بودن شما ربطي به ديگران ندارد.

·        بدانيد يكشبه ثروتمند نمي شويد و بايد طبق قوانين تكامل خودتان را طي كنيد

مانند يك گياه كه از يك دانه در دل خاك رشد مي كند، هر فردي بايد در زندگي از نحوه صحيح  هدفگذاري و برنامه ريزي ذهن آگاه باشد تا بتواند به راحت ترين شكل ممكن رؤياها و خواسته هايش را دريافت كند. شما در هر لحظه از زندگيتان بايد بدانيد چه چيزي حال شما را خوب مي كند و سپس به آن توجه كنيد. هرگاه حس بدي به شما دست داد آن را به سرعت از خود دور كنيد و با حس خوب جايگزين كنيد. مراقب باشيد بجاي اتفاقات خوب، اتفاقات بد را به جهان سفارش ندهيد. فرهاد كوكائيان در كتاب قانون جذب خود با عنوان " چگونه با قانون جذب زندگي خود را متحول كنيم؟" به آموزش كامل اين قانون بزرگ مي پردازد. وي در اين كتاب اعتقاد دارد اين قانون به قدري مهم است كه همه بايد آن را بياموزند و در زندگي به كار ببرند. استاد كوكائيان اعتقاد دارد زندگي بدون درك اين قانون كاري احمقانه است زيرا زندگي رنگ و بويي بي معني و مجهول به خود ميگيرد. اما توسط اين قانون انسان مي تواند هدفمند و خوشحال زندگي كند. تمام لحظات او سرشار مي شود از اتفاقات خوب و خواسته هايي كه براي آنها برنامه ريزي كرده است و كائنات به سرعت به باورها و خواسته هاي ما پاسخ مي دهد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/3/18 ساعت: ۰۰ توسط:yekta :